vineri, 3 februarie 2012

Managementul serviciilor on-line suport pentru o localitate inteligentă

Pe măsură ce numărul locuitorilor marilor oraşe se
extinde, se pun presiuni mai mari asupra infrastructurilor ce livrează
oraşelor servicii vitale cum sunt serviciile de sănătate, educaţia,
siguranţa publică, precum şi transporturile. La aceste eforturi se adaugă
cererile în continuă schimbare ale publicului pentru o informare mai
bună, o educaţie mai bună, programe ecologice, un guvern mai deschis,
cheltuieli mai mici cu întreţinerea locuinţei şi alte opţiuni pentru
locuitorii în vârstă. De aceea pentru îndeplinirea acestor deziderate
trebuie să se ţină seama de calitate tuturor serviciilor oferite, dar în
special de calitatea serviciilor on-line, care au la bază utilizarea
tehnologiilor moderne de informare şi comunicare.
Modelul de management al calităţii serviciilor on-line oferă
posibilitatea evaluării performanţei, precum şi o analiză comparată a
indicatorilor. De asemenea, el funcţionează ca suport de decizie pentru
îmbunătăţirea calităţii serviciilor on-line şi creşterea gradului de
satisfacere a clienţilor, elemente indispensabile într-o localitate
inteligentă.Citeste mai mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu